Stewart Kenneth Ignatius Moore (1968*, Los Angeles), známý také jako Booda, je skotský umělec. Jeho rodiče pocházeli ze Skotska, rodina střídavě bydlela v Los Angeles a Glasgow. Autor se s výtvarnou grafikou setkal poprvé v aberdeenské tiskárně Peacock Printmakers v roce 1982. Tato zkušenost se přetavila do jeho celoživotního zájmu o grafiku, které se také vyučil. Dalším jeho životním zájmem je komiks. Jako student pracoval v orknejském studiu Jima Baikieho, kde asistoval při tvorbě komiksu Clive Barker's Nightbreed (1990). Mezi jeho hlavní grafické vlivy patří Bernie Wrightson, Brian Bolland, Carlos Ezquerra, Robert Crumb a Art Spiegelman, Hergé, Moebius, Daniel Clowes a další. Na počátku 90. let rychle přešel od grafiky k malbě. Jeho zájem o českého malíře Alfonse Muchu byl jedním z důvodů, proč se v roce 1994 přestěhoval do Prahy. Zde se živil jako ilustrátor. Jeho klienty byly například časopis Esquire, Wall Street Journal a British Airways. Kromě olejových barev a pastelu byl průkopníkem techniky používání červeného vína jako barvy. Patřil mezi první digitální malíře, kteří pracovali přímo na PDA mobilech, IPhonu a iPadu. Nejvíce jej proslavila práce pro 2000 AD, a to včetně kritiky oceňované série Defoe: The Divisor a obálek k Soudci Dreddovi.
K vrcholům Stewartovy kariéry patří jeho práce pro digitální komiksovou antologii Davida Lloyda Aces Weekly (The Boötes Void a adaptace románu Roberta Louise Stevensona Thrawn Janet) a The Tragedie of Macbeth z roku 2016, temný a působivý černobílý grafický román na motivy Shakespearovy hry. V roce 2019 se Stewart spojil s legendárním scénáristou 2000 AD Patem Millsem, aby ilustroval Defoe: The Divisor, novou kapitolu Millsovy steampunkové zombie fantasy odehrávající se v Londýně 17. století. Stewartův nový rozsáhlý grafický román se jmenuje Project MK Ultra: Sex, Drugs & the CIA. Spolupracoval na něm se scénáristy Brandonem Becknerem a Scottem Sampilym. Kniha podrobně popisuje skutečné snahy CIA vyzbrojit LSD pro účely kontroly myšlení v době studené války. První díl vyšel počátkem roku 2022 v nakladatelství Teda Adamse Clover Press.